Apa agaknya perasaan kita andai ketika mana kita menjejak masuk ke sebuah outlet produk yang biasa-biasa, tetapi di sambut pekerja mereka umpama menjejak hotel 5-Bintang ?
Apa agaknya perasaan kita apabila kita punya niat bertanyakan tentang sesuatu produk secara online, kemudian pertanyaan kita di balas dengan cepat dan diberikan maklumat yang sangat memuaskan?
Apa pula perasaan kita bila kita diraikan dengan ucapan tahniah di hari ulangtahun diri dari sebuah pihak atau syarikat yang kita pernah membeli dari mereka?
Sememangnya, majotiti orang membeli kerana PERASAAN. Perasaan sukakan PENGALAMAN yang mereka lalui semasa berurusniaga dengan kita.
Tidak kira secara OFFLINE atau ONLINE.
Kerana itu, di dalam pembelajaran konsep ASAS bisnes, elemen ke-empat di kanvas BMC ini sangat perlu di titikberatkan. WAJIB.
Siapakah yang menghidupkan sesebuah bisnes? PELANGGAN.
Siapakah yang punya kuasa melebarkan pemasaran bisnes kita dengan lebih cepat? PELANGGAN.
Lantas, memBINA HUBUNGAN dengan pelanggan itu adakala faktor kritikal di dalam bisnes.
#GuruBMC #SeriAishah #leadership #businesscoaching #businessonline
Blackjack (Casino) Casinos Near Atlanta
ReplyDeleteATLANTIC 군포 출장마사지 CITY, GA (MapYRO) — A map showing casinos and other 여주 출장샵 gaming facilities located 평택 출장샵 near Atlanta in November 2021, showing closest 화성 출장마사지 casinos 서산 출장안마